كامين

اولين تكوني كه مامان حس كرد

1391/7/30 16:21
نویسنده : مامان
76 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

عزيز دل مامان امروز تكون خورد و من حس كردم

يه حس فوق العاده و دوست داشتني

قبل از اين هر روز دلم مي خواست صداي قلبت رو بشنوم تا مطمئن بشم حالت خوبه

از اين به بعد ديگه خودت بهم مي گي كه سالم و سرحالي

 راستي مامان جون سري قبل كه رفتم پيش دكتر پيري بهم گفت به احتمال 80% ني ني پسره 

پس من هنوز هم مطمئن نيستم كه تو پسري يا دختر

با اين حال يه سري لباساي پسرونه خوشگل برات خريدم ، 2 هفته ديگه دوباره مي رم پيش دكتر تا با اطمينان 100% جنسيت تو رو بهم بگه و من با خيال راحت همه خريدهاتو كامل كنم

من و بابايي خيلي دوست داريم دلمون ميخواد زود بياي پيشمون

 

                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

سنا
27 مهر 91 10:40
سلام عزیز دلم خوبی خاله جون؟ پس کی میای پیشمون ؟ منتظرتیم شاخه گلم
نجمه
29 مهر 91 16:29
عزىز دل خاله چقدر منتظر تکونش بودم
نجمه
29 مهر 91 16:30
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به كامين می باشد